This Content Is Only For Subscribers
CRM Management
Un CRM (Customer relationship management) este o platformă centralizata ce poate prelua date dintr-o serie de canale de comunicare diferite, precum site-ul web al unei companii, telefon, email, chat live, materiale de marketing, sistemul de suport sau chiar rețelele sociale pentru a putea gestiona eficient date precum:
De asemenea, un CRM performant va permite sa automatizati sarcinile de bază, sa simplificati procesele si costurile, sa imbunatatiti fluxul de lucru si sa creati mai multe vanzari pentru afacerea dvs.
Beneficiile utilizarii unui CRM
Un soft CRM eficient creste satisfactia clientilor in mod considerabil prin reducerea timpilor de reactie la solicitarile acestora, prin imbunatatirea fluxului de informatii intre toate partile implicate in procesul de management, imbunatatirea modului in care este gestionat feedback-ul chiar si a costurilor operationale ale companiei.
De asemenea, va ajuta sa organizati activitatea de vanzari de la inceput pana la sfarsit, de la crearea propunerilor pana la urmarirea si finalizarea ofertelor.
Principalele obiective de afaceri ale sistemelor CRM sunt de a ajuta organizatiile:
- sa gestioneze eficient noi lead-uri pe care sa le tranforme in clienti care sa ajunga in procesul de vanzare;
- sa sprijine si sa gestioneze relatiile cu clientii actuali pentru a maximiza valoarea lor pe viata pentru companie;
- sa creasca productivitatea si sa reduca costurile generale de marketing, vanzari si operationale.
Deoarece CRM-urile automatizeaza procese precum organizarea contactelor si comunicarea, software-ul poate accelera semnificativ procesele si sarcinile de zi cu zi pentru intreaga echipa. De asemenea, poate sa reduca erorile si sa se asigure ca toate comunicarile ajung la persoanele potrivite la momentul potrivit.
Cum ma poate ajuta solutia oferita de Fabricant.ro?
Este o solutie complexa de business management al unei companii sau institutii publice de tip CRM (Customer Relationship Management) ce cuprinde un program avansat de facturare online, de management al cheltuielilor, de gestionare a echipamentelor, un sistem de management al clientilor si al angajatilor, un sistem de management al sarcinilor si multe altele, toate accesibile din acelasi loc.
Toate acestea te vor ajuta sa gestionezi intr-o maniera cat mai profesionista relatia cu clientii tai si sa ajute in acelasi timp la imbunatatirea performantei afacerii tale.
Ce inseamna versiune “White Label”?
Exista posibilitatea ca platforma sa ruleze ca o solutie customizata sub numele unei companii sau institutii publice. In acest caz, platforma este instalata in mediul de hosting al companiei / institutiei respective si va rula sub propriul domeniu si nume. De asemenea, in functie de anumite nevoi speciale se pot adauga si alte functionalitati suplimentare.
Pentru mai multe detalii despre versiunea White Label clic aici.
Fiecare companie sau institutie, indiferent de marime are specificul sau nevoiele sale speciale. De aceea, platforma noastra integreaza un modul special care permite crearea de catre utilizator de campuri personalizate pentru adaugarea sau obtinerea de informații suplimentare pentru clienți, angajati, produse, facturi si multe altele.
Integrare website
O alta caracteristica deosebit de importanta este posibilitatea de a conecta platforma de tip CRM-ul cu un magazin online sau cu website-ul companiei / instituției. În cazul platformei noastre acest lucru este posibil pentru website-urile ce folosesc WordPress & Woocommerce, existand posibilitatea sa fie integrate si alte variante pentru alte tipuri de platforme.
Compatibilate GDPR
Pentru noi managementul datelor clientilor este un alt aspect deosebit important. De aceea, platforma pe care o putem pune la dispozitie are integrat un modul dedicat GDPR prin care atat clientii B2B sau B2C isi pot exercita drepturile de confidentialite, stergere sau rectificare a datelor.